Monday 2 January 2012

Awok yang sombong !


Kenape awok maah saya ? awok yang sombong dengan saya ?
saya nak balaz chat awok tapi selama nih awok on awok buad ta tawu kat saye . . 
maaf kalau saya yang salah , tapi saye jelez awok ada adeq angkat ramai kan saya dah cakap saya ta suka share awok dengan orang lain . . ehh sory lah sebab saye ta balaz chat awok mybe awok dah anggap saye macam2 tapi saye buad semua nyh sebab saya begang dengan awok lah tawu dak . saye sayangs awok tapi awok? hermm . ituari ingat nak g umah awok sebab awok ajak g kenduri tapi saye saje ta mau p sebab saye maah kat awok time tuh . saye harap awok ta salah paham dengan saya . bile saye ta balaz chat awok , awok maah saye bagai , bukan ta nak balaz tapi perluka awok tegur saye sedangkan awok ada ramai adeq2 angkat awok ? serius saye memang jelez dengan awok tapi awok susah nak paham saye , kenape erk ?
perluka saye bagi tawu awok yang sasye maahkan awok ? ta perlukan sebab awok perlu tawu sendiri lah buad apa saye nak gitau awok kan . . bukan saye sombong gan awok tapi awok yang sombong dengan saye kod . shitt ..

No comments:

Post a Comment